smine Deletedmom_56 şırıngayla verin şurubu böyle bir durum olursa . Kucağınıza alın emzirme pozisyonunda ağzına sıkın .
Duygusuz Deletedmom_56 ah ahh bende korkardım ama alıştım eşim vardiyalı calısıyor cogu zaman herşeyi kendim yapıyorum bğyğk oglum bebekken de öyleydi şimdi ikincisi oldu yine aynı. İlk günler zorlanırsın sonra alışırsın
GonulUckun Deletedmom_56 valla canım benim eşim taksici ben haftanın 3 4 günü tek kalıyorum nöbet oluyor iki günde bir yani alıştım ben herşeyiyle tek ilgileniyorum korkacak bişey yok halledersin inşallah