Kizlar merhaba,
Esim gece nobetlerine baslayacak.kizimla ilk kez tek kalacagz gece. Bazi telaslarim var. Ornek vereyim… surubu cok zor iciriyoruz. Normalde gece ates vs durumunda babasi kucaginda tutuyor ben iciriyorum. Simdi tekken ates olursa ne yapacagim,nasil icirecegim ? :(