OOglum Merhaba benim oğlum da aynı 2.5 yaşında şuan. 2 yaş 3 aylık iken kreşe yolladım ve ciddi farketti. Daha yeni yeni papağan moduna geçti, tekrarlıyor öğreniyor birşeyler. Endişelenmeyin sizde bol bol konuşun, hepsinin gelişimi farklı. Ama imkan varsa kreşi tavsiye ederim öğlene kadar en azından.