Oğlum 1 ay sonra 2 buçuk yaşında oluyor ama hala tam konuşmuyor yani bir kaç kelimesi var anne,baba,anane,pica (pizza) geldi,gitti,açtı, mama,abi,gel,bay bay, bunlar asla kiyaslamiyorum ama sadece normalmi onu bilmek istiyorum 2 yasindayke psikiyatriyede gittik işte baktı bakalım iletişime geçiyor mu şunu getir dedi getirdi ve 3 yaşına kadar normal dedi 3 yaşında konuşmazsa yine getirin dedi , duyuyorum onun yaşitları resmen karşılıklı muhabbet ediyor ve boyle duydukça daha cok tedirgin oluyorum , çocuklarla oynamayı cok sever , komutları angilerini isterse yerine getirir ( çoğunu getirir ama bazinida ne istedigimizi anlamaz) küçükten beri çizgi film izlemeyi cok sever ama artik eskisi kadar izlemiyor , uzun oldu kusura bakmayın ama lütfen dusuncelerinizi benle paylaşın 😥