Arkadaslar 43 gunluk bebeğim ne uyku uyuyor ne memeden ayrılıyor. Sürekli ağlıyor. Gazı yok eminim ama neden böyle yapıyor. Kucaktan inmiyor kucakta da susmuyor. İnanın caresız kaldım moralim altust. Ben mi yapamıyorum diye kendimi sorguluyorum her gün