Elvin12 canım benim de bebeğim 6 aylık bende hamile kaldım bende senin gibi çok ağladım ama sonra dedim Allah’ın gücüne gidicek bu sefer bişey olsa vicdan azabı cekicez bende diyordum daha kızım küçük bütün sevgimi verebilicek miyim çevremde bu durumda olanlar var ve çok güzel iki çocukları ile beraber geçiriyorlar sevgimi nasıl yettiricem diye bende çok düşündüm ama yetiyor annesin ikisi de senin canın bi bakıcaksın ikiside büyümüş bende çok ağladım ettim sonra kendine geliyorsun alışıyorsun daha önünde 9 ay bi süre o süre zarfında da çocuğuna çok güzel ilgilenirsin bi bakıcaz ikisi bi anda büyümüş rahat etmişsin 😊🌸