YeniAnneIstanbul BirVeraAnnesi35 ahh evet Atlas isminide begeniyorum modern ve cool isimlerin arasina giriyor benim icin 😊
YeniAnneIstanbul Nilsu20 Nisa da cok guzel 🥰 suna, nisa bu tarz isimleri cok severim, bence baya bir kararsiz kalicam burdaki butun isimler guzel geldi 🙈
ozi YeniAnneIstanbul sana çocuklarımın isimlerini yazayım yalnız 3er ismi var ogullarimin😌 çok çok ama çok fikir olur☺️ Kızım; Berfin İlk oğlum İbrahim Yahya Furkan İkinci oğlum Musa Yunus Aslan Üçüncü Ve inşaAllah doğacak olan oğlum İsa Yakup Süleyman.
YeniAnneIstanbul ozi ah adas cikti oglunun biri 😃 3er isimleri olmasi aslinda cok iyi hem bana fikir oldu, hem asiri kararsiz yapim var belki bizde cift esim koyariz bebisin ismini kararsiz kalirsak 🥰 listeme ekliyorum isimler tessekur ederim, cok anlamli isimler🤗 saglicakla dogsun bebis 🍀
0znur YeniAnneIstanbul oğlumun adı Oğuz Kağan Oğuz: Sağlam, kuvvetli, güçlü Kağan da : Hanların hanı, hükümdar Kız ismi: Meyra, Mihra, İpek, Hifa
YeniAnneIstanbul 0znur Ipek ismi kiz icin asiri zayif kagan ve oguz da guzel ve anlamli tessekurler 🤗
ozi 0znur kızım tek isimli, Oğullarımın babası 3 isim takıntılı 🤷🏻♀️ ama ortadaki Yahya, Yunus, Yakup isimlerini kullanıyoruz sadece
YeniAnneIstanbul dml2703 dml2703 aynen birde ilkinde hic dusunmeden koyduk biz 🙈 dedisin ismini isteyince benim icinde anlamli geldi Musa’nin soyleyisinide sevdim olsun gitsin dedim 😂 boyle dusununce insan zorlaniyor 😅
YeniAnneIstanbul Uraserra Uras cok tatli geliyor hep begeniyorum kapi suslerinde vs. Goruncede listeye ekleyim 🥰🍀
Selin123 YeniAnneIstanbul Ardıç ismini çok beğeniyorum. Ardıç ağacı sadece ardıç kuşu sayesinde yeniden oluşabiliyor yani bu iki canlı birbirine döngü halinde bağımlı. Ardıç ağacı yeniden varolabilmek için ardıç kuşuna, ardıç kuşuda meyvesi için ardıç ağacına bağımlı. Bir bebekte bence çok anlamlı olacaktır bu haliyle, biz 2. Çocuğumuz olursa Ardıç düşünüyoruz
YeniAnneIstanbul Selin123 Asiri anlamli bir isim ve ayni zamanda guzel 🥰🍀 bu isme esimde bayilacak ozelikle anlamini duyunca tessekur ederim 🙏
Zeytinimbenim YeniAnneIstanbul kızımın adı Armin 💜 anlamı özgürlük ve barış yanlısı demek, oğlum olursa Arden düşünüyorum onun anlamı da ışıl ışıl parlayan, ışık saçan anlamına geliyor 😍