Kizlar iyi aksamlar umarim bebisler uyumaya hazirlaniyor 💤😴 2. Hamileligim ve daha cinsiyeti bilmemize ragmen baya heveslendim masallah 🧿🥰 Oglumun ismi Musa dedesinin ismini koyduk. 2. Bebegim icin aklima hic begendim isimler gelmiyor 🤨 Begendiginiz isimleri (ve anlamlarini) benimle paylasin banada fikir olsun. Hem kiz hem erkek icin 👧👦 Modern, geleneksel, Musa ismini uyum saglayan veya saglamayan hic fark etmez (ben takilmam oyle detaylara😃). Paylasinda bende esimle liste yapip isim konusunu dusunelim 🥰🤩