11 aylık kızım hala böyle sanırım kolik bebeklerin hepsi bu durumda.. örümceği koyarım kucak diye ağlar, bebek arabasıyla gezdireyim derim kucak diye yine ağlar. Oyuncaklarla asla kendi başına oynamaz ben oynarsam anca oynar. Bir şeye dalsın 5 dk hemen sağına soluna bakar ben varmıyım diye..