Bebeğim doğduğunda kolikti 2.5 aylıkken bitti. Şuan 7 aylik. Oyun matı aldım bebeyatmaz aldım of hiçbirinde durmak istemiyor. Sürekli ama sürekli kucağımda durmak istiyor. Gece dahi böyle uykusundan sürekli uyanıyor yanıma geldigi gibi uyuyor. Sırtım çok ağrıyor artık evin içinde gezdir anam gezdir. Otursun istiyorum kucağımda oturuyo bir süre sonra sıkılıyor gezdir diyo yani miziklamaya başliyo. Gayet masallah sağlıklı bir çocuk ama neden böyle? Oturamayacak diye çok stres yapıyorum. Cevremdekilerin bebekleri oturunca. Hiçbir şeyden memnun değil oğlum kucağa gelene kadar. TV açınca duruyor bide. İstemiyorum TV izlemesini. Oyun matı seriyorum üstüne oyuncakları yigiyorum koyuyorum oğlumu bebeyatmaza oyun yapıyorum yok çığlıklar atiyo beni kucağına al diye 😭 kafayı yicem. Avmye gidiyoruz bebek arabasında bagiriyo kucağa al diye. Hcibir şey yapamıyorum..