Oyku16 merhaba rahatsız ediyorum sizi kusura bakmayın, benim bebeğimde pnomotoraks geçirdi 12 gün yoğum bakımda kaldık bebeğim 8 aylık oldu ben hala bir sosyal hayata dönemedim hasta olursa ne olur korkusuyla yaşıyorum sürekli birisi onu dokaninca ellerini siliyorum acaba hastami olacak diye uyumuyorum bazen ..sizin bebeğiniz hiç hasta oldu mu sorun yaşadınız mı ? doktoronuz ne diyor?teşekkür ederim..o hastanelerde 2 ayımız geçti neredeyse bebeğim göbek fıtığı oldu kolikti sonra pnomotoraksda solunuma bağlı kaldığı için rop muayenesi yapıldı evre 1 den geriledi idrarinda enfeksiyon çıkıyordusünnet olmak zorunda kaldık bunların hepsi bana fazla geldi galiba daha atlatamadım onu kaybetme korkusu var içimde yaşayan anlıyor..Allah’ıma bin şükür hersey geçti Rabbım kimseye evladıyla sınamasın o hastaneden boş çıkmak bebeksiz odada kalmak o kadar zor ki burdaki yorumları okudukça aynı hissi yaşadığını fark ediyorsun