Kızlar dün akşam 20.45 te doğum yaptım normal doğum oldu tam 37+0 da doğdu kucağıma verdiklerinde iyiydi sonra solunum sıkıntısı var biraz deyip Yenidoğana götürdüler makinaya bağlamışlar fazla da bilgi alamadık kan değerleri iyi dediler yarın tam bilgi alıcaz 1hafta-10 gün kalacak en az diyorlar başına gelen oldu mu böyle