Cigdemm988
Anlıyorum. Ben de sizin gibiyim. En ufak bir durumda götürürüm. Hiç bir şey yapamazsam aile hekimine götürürüm.
Siz öyle diyince benim de aklıma o geldi. Acaba olabilir mi diye. Aynı Durum biz de olsa belki ben de bu şekilde düşünürdüm. Acaba çocuğum astım mı, neden bu şekilde öksürüyor diye 😓🤦♀️
Şükür düşündüğümüz gibi değilmiş. Kusura bakmayın 🤲