Merhba arkadaslar benim oglumda bir senedir gozledigim bir durum var cok koşunca yorulunca yogun bir okusurk krizine giriyor 1 dk falan oyle surup duzelior ama artik korkuyorum galiba neden oyle 2 yasina girmesine 1 ay kaldi ve artik eskisinden daha hizli kosuyor hareket edior neticyle okusuruk krizleride tutyor bunun anlami sebebi nedir cok agir bir hastalk gecirmedi daha dogru zaten kolay kolay hastalnmior bunyesi guclu cok sukur bu aralar hava degiskliginden nezle oldu ama smdi iyi bronşitmi bu nedir lutfen aydinlatin ne yapamam gerktigini