Baldancocuk Nazliprensesinannesi 3 sene üst üste temmuz ayi kiz gosteriyor sizin baya belli olmus 😅 benim oglumda tuttu simdi hamileyim kiz gosteriyor daha cinsiyeti belli degil 😇
Baldancocuk Melekk_2604 bir de sizi merak ettim tutmamis demissiniz ya ben sizin yerinize baksam olur mu 😊 dogum tarihiniz ve cocugunuza hamile kaldiginiz ay ve yili yazabilir misiniz 😊
eylulmin Yeniannecikk doğumum 11 haziranı gösteriyordu. Haziran erkek mayıs ise kızdı. Kızım 31 Mayısta doğdu 😂😂
eylulmin Baldancocuk hayır 2020 ☺️ O aydan hesaplayınca zaten haziran erkek mayıs kız gözüküyordu. Ben de tutmadı benimki diyordum kızımın haziranda doğacağını düşünerek. Mayısın son günü doğdu. Bir nevi tutmuş oldu ☺️
Baldancocuk hayal_perest cocugunuza hamile kaldiginiz ay ve yil nedir? Bir de dogum tarihiniz bakim sizinki nedir 😊
Baldancocuk gezgin_anne sizin de merak ettim tutmamis demistiniz bir de ben bakabilir miyim 😊 hamile kaldiginiz ay ve yili yazar misiniz bir de dogum tarihiniz 😇