zeyzy21 bizde şuan 2.5 aylığız dediğim gibi 15 gün sarılık süresi bittiğinden beri hiç yemek yemek için uyandırmadım gündüzleri kısa uyur az içer geceleri uzun uyur çok içer mesela benim bebeğim hep kendisi uyanıyor ama ne gündüz ne gece uyandırmam biraz bebeğinizi takip edin acıkıp acıkmadığını çoğu bebek bilir her öğün yediği emdiği bile diğer öğününü tutmaz o yüzden bence çok tıbbi bir sorunu olmadıkça kendi bebeğini en iyi sen bilirsin yok birisi 3 saat dedi birisi 5 dedi doktor 4 dedi şu kadar ml içcekmiş az içti çok içti böyle olmuyor sen söylenenleri kenara bırak bebekler robot değil her bebek kendine özel ve onu sadece sen anlayabilirsin kendine ve anneliğine güven