kızlar kolik bebeğim saatlerce ağladı gece yatmadan beslemiştim zorakide olsa kolik nöbetinde yemek istemiyo zorluyorum çünkü 1de yedi en son dün bütün gün okadar ağladıki uyumadı bu sabah 9da bende uyuyakalmışım gece kalkamamışım oda ağlamadı anca 9da yedi 7saat filan aç kalmış bütün gece 2,5aylık böyle başına gelen oldumu bişey olurmu siz kaç saatte bir geceleri besliyosunuz