minikoalam Deryasami150819 canim degilimmm test yaptim valla icim oyle rahatladiki ama bulantim ve agrilarim pek gecmedi iki test yaptim ikiside negatif adetime 2 gun var gecikme yasarsam tekrar test yapicam
Deryasami150819 minikoalam bence sen gene bi yaptır. 2-3 gün sonra. Bazılarında böyle yaşanıyor. Gidiyo test veriyo negatif ertesi gün hamile. 🤍🤍 senden haber bekliyorum ☺☺☺🌼🌼🤍🤍🤍🤍🤍😍😍
Acili1biber minikoalam eşim korunuyor derken prezervatiften bahsediyorsanız ve son anda takmıyorsa hamilelik ihtimali nerdeyse yok. Yırtılma olduysa onuda fark ederdiniz zaten. Ama geri çekilme ile korunduğunuzu sanıyorsanız hamile olma ihtimaliniz gayet yüksek.
minikoalam Acili1biber prezervatif kullaniyor ama genelde son anda kullaniyor. O yüzden kafam bulandı benimde
minikoalam Deryasami150819 ay canim umarim degilimdir ama bekliyorum adet gecikirse hemen yaptircam bir test daha
Deryasami150819 minikoalam hayirlisi olsun hakkında 🤍 En hayırlı zaman ne zamansa o zaman gelir inşAllah
cicekligunler Merhaba kızlar bişey sormak istiyorum ben son adetim 30 Eylül normalde 2 3 gün öne gelir bu ayki adetimde normalde yarın ben bugün sabah gebelik testi yaptım negatif çıktı saatler sonra tekrar gidip baktığımda hafif bir silik cizgi gördüm daha sonra tekrar bı test yaptım yine negatif çıktı sormak istediğim o çıkan silik çizgi acaba kuruma çizgisi miydi? ( Korunuyoruz prezervatif+geri çekilme ile) şüpheli bı durum yasanmamisti iliski sonraları da kontrol etmiştim yırtık olup olmadığını sadece her zamanki gibi çok korktuğum için yaptım daha önceki günlerde de 2 kere yapmıştım yine negatif çıkmıştı
1234ikra cicekligunler Iyi gunler bnde soyle bir sorum olucak adetimim gunune iki gun var ve bulantim,halsizlik,uyku oluyo bunlar gebelik durumumudr sizce🥰
1234ikra Iyi gunler bnde soyle bir sorum olucak adetimim gunune iki gun var ve bulantim,halsizlik,uyku oluyo bunlar gebelik durumumudr sizce🥰
cicekligunler 1234ikra yani olabilir de olmayabilir de bunlar adet öncesi yaşanıyor fakat şüpheli ilişkinizin üzerinden epey geçtiyse gebelikte olabilir korkutmak istemem açıkçası ☺️