Ay nolur kınamayın eczaneler kapali yakinimda nöbetçi yok. Son adet tarihim 1 ekim. 4 gün sonra adet olmam lazim ancak 2 gündür ara ara kusuyorum dün gece hic uyuyamadim kusmaktan kasiklarima dogru hafif bir agri var ama hareket edince vs azaliyor. Ve 3 gündür gecmeyen bel ağrım var sürekli masaj aletini çalıştırıyorum yoksa kesmiyor agrimi. Bunlar yeterli mi belirtiler icin. Soyleki ilk gebeligimde 11 gün gecikme ile test yapip öğrenmiştim ve 14. Günden tam 9. Aya kadar kusmuştum ne yazikki o yüzden en çok ta kustugum icin şüphelendim. Aslinda suan cocukts istemiyorum ama nasip tabiki. Icimde bi huzursuzluk var lütfen bi akil verin gebe degilsinizdir bunlwr yeterli degil falan diyin 🙄🙄