Tmc__00 Selam arkadaşım sende bendensin az sonra camdan aşağı atacağım kendimi🤦🏻♀️ Gece uykusundan nefret ediyor inadına tükürdüğüm saatlerdir inatlaşıyor uyumamak için ve doğdu doğalı böyle git gide daha da zor bir bebeğe dönüşüyor. Mesela Şuan kucağımda uyudu ama yatırıyorum uyanıyor illa gece 4 4 buçuğu göreceğiz uyumak için he o saatten sonra uyusa da uykusunda söyleniyor anasını uyutmamak için. Tükendim çok yorgunum. Kocamla vakit geçirmek istiyorum biraz ya şöyle bebeklerini erken uyutabilen annelere özeniyorum nerde hata yapıyorum diyip duruyorum. Uykum var günlerdir uyutmuyor hatta 4 buçuk aydır 🤦🏻♀️ Ama bide üstüne gülüyor kızınca ahhh pamuk gibi oluyorum ♥️