3MelekAnnesi3 inşallah bende yardımcı olmaya çalışıyorum kitap okuyoruz hayvanların seslerini hareketlerini taklit ediyorum kitaptan isimlerini söylüyorum bir şey gösterince uzun uzun anlatıyorum ama benim oğlan kuvezden geldiğinden beri coook rahat gevşek bir çocuk ben ondan daha çok çabaladım diyebilirim ikinci fizik seansında konuşma terapistine gostericem bakalım 2 eltiminde kızları 3yasindan sonra cümle kurmaya basladilar genetik faktörler de var sanırım onlar da geç yürüdü vs tek problem cümle kuramioz beyinsel algılama anlama işaretle ifade etmede hiç sıkıntı yok hatta bende önce duyup anlayıp yapio bazen şaşırıyorum Massallah hepsine 🌺