3MelekAnnesi3 Anladim benim oglanda hiç ayrık yürümez bazı bebeklere bakıyorum ilk yuruduklerinde hem ayrık hem paytak paytak yürüyorlar benimki normal bitişik bacaklarla yürüyor demekki bezi hep normal numarada takmışım ben galiba ama şuan büyüdü bazen bezin ön bantlarını ayarlamakta zorlanıyorum küçük galiba bize bir büyük denicem galiba bakalım biz zaten fizik desteği ile yürümeye başladık şuan ara verdik dayimiz okula başladı servis probleminden dolayı 15 tatilde tekrar gidicez aricaklar şuan bişey yok ama kasları guclensin die goturucem anne karnında kasları çok guclenemedigi için geç kaldık sanırım