1tuhafokur Newmom03 lütfen öyle düşünmeyin öncelik siz ve bebeğiniz sağlığınız bu sene olmazsa diğer sene olur bir sonra ki sene olur bu gzel günleri kndinize zehir etmeyin ne gzel emziriyorsunuz böyle bir sebepten keslmesn sütünüz🙏
adanur 1tuhafokur aynen biraz masa başı bir iş, iş yeri hemşiresi olunca acil durum olmadığı sürece rahatım. Evde kızımdan dolayı çalışamam diye düşünüyorum. Sınav yaklaştıkça da evde de çalışırım eşim bakar
Selduru Benimkide 7 aylık 1 kasımda başlayacağım canım. Planım programım hazır nasipse bismillah diyeceğim
Tumet Bende bebeğim 4 aylıktı çalıştım bu sene eylülde atandım. En güzel çalışma zamanı bence emekleme ve yürüme döneminde hep ilgi alaka beklediği için zor olur çalışmak. Şimdi yanınıza koyun hem onunla konuşun hem çalışın derim. Hakkınızda hayırlısı
1tuhafokur Tumet ya ne güzel hayırlı olsun 🙏 darısı bizlere olsun inşallah Nası bir programınız vardı acaba🙈
otaku Tumet Tumet hayırlı olsun öncelikle nasıl bir yol izlediniz acaba benimde bebeğim 5 aylık başlamak istiyorum ama bir türlü başına geçemedim bir program oluşturamadım
Sevo2855 otaku öyle ayrıntılı bi plan değil ama öğle uykusu ve akşam yatırdıktan sonra planlıyorum,konulara da her sabah kalktığımda plan yapıcam o gün konusu ne diye
Lilababymom 1tuhafokur bebeğiniz çok küçük suan icin imkansız olmasa da zorlu bir süreç olur sizin için. Bu biraz bebeğin karakterine bağlı bence. Geceleri uyuyorsa gündüz de en azından 1 kere 2 saat falan uyursa o uyuduğu zamanlarda ufak ufak başlayabilirsiniz. Şu aşamada bence çok büyük bi beklentiye girmeyin amacınız uzak kalmamak tamamen kopmamak olsun. Herkes bir yılda hazirlaniyorsa anneler 2 yılda hazırlanır önemli olan sonuca ulaşabilmek bu sene olmazsa seneye olur siz birakmayin