1tuhafokur Hayırlı geceler kızlar küçük bebeği olup sınava çalışacak olan veya çalışan varmı nasıl bir düzeniniz var neler yapıyorsunuz ?
Gupssse 1tuhafokur aynı benim de 3 aylık geçen sakindi niyetlendim. Öyle de kaldım olması malesef bir anlık umuttu benimki ins sizin olur;)
Sevo2855 1tuhafokur postları Allah gönlüme göre veriyo gibi☺️Benimde bebeğim 3 aylık bugün program yaptım inşallah yarın başlicam bende bakalım nasıl olucak😅
adanur 1tuhafokur benimde kızım 4 aylık hemşireyim. Önümüzdeki ay işbaşı yapıcam. O zaman çalışmaya başlarım diye düşünüyırum. İş yerim rahat o yüzden genelde orda çalışırım
pandam_05 Ben başladım bebeğim 19 aylık sadece uyurken çalışabiliyorum uyanıkken notlarımı okuyorum izin vermiyor zor olacak ama düzen oturur inşallah
1tuhafokur Sevo2855 dedim ben gibi birileri illa ki vardır 😅 ya inşallah sizinde olur hepimizin gönlüne göre versin 🙏😍
Gupssse 1tuhafokur şu saat oldu hala uyumadı memede. Ne gücüm ne umudum kaldı artık benim.motive olanlara bol sans
Newmom03 Benimde 2 buçuk aylık bende başladim ama gazı p kadar çok ki ve asla gündüz uyumuyor çalışamadıkca psikolojim bozuluyor o kadar canımı sıkıyor ki bu durum sütüm kesilecek diye korkuyorum 😔
1tuhafokur Newmom03 lütfen öyle düşünmeyin öncelik siz ve bebeğiniz sağlığınız bu sene olmazsa diğer sene olur bir sonra ki sene olur bu gzel günleri kndinize zehir etmeyin ne gzel emziriyorsunuz böyle bir sebepten keslmesn sütünüz🙏
adanur 1tuhafokur aynen biraz masa başı bir iş, iş yeri hemşiresi olunca acil durum olmadığı sürece rahatım. Evde kızımdan dolayı çalışamam diye düşünüyorum. Sınav yaklaştıkça da evde de çalışırım eşim bakar