Bende gebelikte cikti tek meme ile başladı sonra 3 4 meme oluştu ilerleyen zamanlarda doğumdan sonra ameliyat oldum devlet hastanesinde ilk 2 ay diyeyim berbat geçti hele ameliyat sonrası 20 gün çok agri acı çektim ağlaya ağlaya harap oldum 6 kilo verdim stresten çok sıkıntılı zor bir ameliyat ama 3..4 ay sonra gayet rahat mutlusun zahmet olmadan rahmet olmaz derler..psikolojik olarak da saglik olarak da suan iyiyim ..çok geçmiş olsun olun kurtulun 1 kere çekersiniz o aciyi