Merhaba anneler,önceden beri vardı bu problemim ama doğumdan sonra has safhaya ulaştı,ek gıdaya geçmeyi bekledim.artık ameliyat olmak istiyorum ama korkuyorum.aranızda ameliyat olan var mı? Ne kadar sürüyor,iyileşmek ne kadar zaman alıyor,hastanede ne kadar yatmak gerek,ne zaman normal hayatıma dönebilirim,bi de acı çok oluyor mu😖 şimdiden teşekkürler 🙏