mucizelerin_annesi nurandncr Sakral gamze bir hastalık değil ama Allah korusun ömür ilige doğru giderse sıkıntı oluyo o yüzden bir doktora göstersen için rahat etsin en azından inşallah birşey yoktur cnm yok gibi görünüyor 🤲
nurandncr Eylulum3 delik dediğiniz nasıl bilmiyorum ama fotoğrafta çekemedim. Bir tane minik oyuk gibi bir şey var sanki. Onu anlamamıştım
nurandncr Elif2409 Bunda sıkıntı yok mu yani? Diğer ay kontrolüne kadar bekleyeyim o zaman doktoruna sorayım. Boşuna hastaneye götürmeyeyim
Cigdemsenol nurandncr Kızımda da vardı. Film çekildi ama zararı yokmus. Tani her bebekte aynı olmuyor omurilikle alakaliymis sanırım.
Elif2409 nurandncr bizimkinde delik var fakat mr çekildi bakıldı omurilige inmiyor sıkıntı yok dendi . 6 ay sonra yine bı gelin durumuna bakalım gözetim amaçlı dendi . Beyin cerrahi uzmanı bakıyor ona . Çocuk doktoruda birşey yapamıyor yönlendiriyor yani