nurandncr Bebeğimin kuyruk sokumunda çukur var. Bi gamze ismi okudum şuan hatırlamıyorum. Bunu mr falan çekmek gerekliymiş. Omuriliğe baskı olabilirmiş. Doktor hiç oraya bakmadı internetten gördüm. Bilgisi olan var mı?
mucizelerin_annesi nurandncr cnm sakral gamze benimde bebeğimde var eğer çukur çoksa ve gittikçe artıyorsa doktora gitmeniz de fayda var
Aysegulsvg nurandncr resme baktım benim kızımda aynıydı hatta bazen kakası kalmış sanırdm okadar kılıydı siyahdı sonradan geçti
Eylulum3 nurandncr Benim bebegimde de var dogustan hastanede ultrason cektiler ve delik kapaliymis korkmaniza gerek yok dendi bece gidin bi doktor baksin sizin de iciniz rahat etsin eger o delik aciksa o zaman sıkıntı oluyomus
Bugraaslan1 nurandncr nurandncr nurandncr merhaba beyin cerrahi uzmanı ile görüşüp Emar çektirmenizi öneririm benim oğlumda da vardı Emar kesin sonuç verır hiç burada okuyup kafa karıştırmayın internetten de bakmayın direk uzmanla görüşün inşallah tertemizdir. Bazı sakral gamze omurilikle bağlantılı olabiliyor bu çukurun adı sakral Gamze olarak geçiyor çok geçmiş olsun tedbir amaçlı muayene olun tertemiz sonuçlar alın inşallah
Elif2409 Sakral gamze bebeğimde doğuştan var mr çektirdik omurilige inmiyor şu anda ara ara kontrol amaçlı mr cekelm dedi
Mommqueen nurandncr resm acılmıyor tekrar atsanız merak ettm bizde de var aynımı acaba büyüdükçe kapanıyor dıye biliyordum ben kızımınki kapanmiştı ama oğlum 4 aylık var daha
Mommqueen nurandncr bizimkide bçyle kızımda vardı kapandı ama ne kadarlıktı hatrlamıyorum oğlum şuan 4 aylık doğdugunda daha çoktu büyüdükçe kilo aldıkca kapandı doktorumuz muaynede görüyor hrp bişeyde demedi hiç ama bilemedm sorucam haftaya
mucizelerin_annesi nurandncr Cnm tüylenme var çukurunda bence bir doktora götürmelisin diye düşünüyorum
tugceyildiz Sakral gamze olması için çukurluktan ziyade delik olması lazım sanırım. Yanlış da biliyor olabilirim tabi ☺️
mucizelerin_annesi nurandncr Sakral gamze bir hastalık değil ama Allah korusun ömür ilige doğru giderse sıkıntı oluyo o yüzden bir doktora göstersen için rahat etsin en azından inşallah birşey yoktur cnm yok gibi görünüyor 🤲
nurandncr Eylulum3 delik dediğiniz nasıl bilmiyorum ama fotoğrafta çekemedim. Bir tane minik oyuk gibi bir şey var sanki. Onu anlamamıştım