Sena1608 İlk başladığımız da, sadece 1 öğün ve yarım çay bardağını geçmeyecem şekilde haşlanmış sebzeye 1 ç. Kaşığı zeytinyağı ekleyerek başladık. 10-15 gün böyle devam etti sonrasın da ilk öğün meyve ve yine yarım çay b. Geçmeyecek şekilde ekleme yaptık. 10-15 günde böyle iki öğün olarak sürdü. 7. ay civarı da akşam öğünü olarak yoğurt ekledik o da yine yarım çay bardağını geçmeyecek kadardı, böylece 3 öğüne çıktı. Bu arada 7. Aydan sonra sebzeleri ikili karışım halinde vermeye başladım, yani patates+havuç vs vs gibi ve sabahları yarım yumurta sarısı ile başladık. 7,5 dan sonra artık soğanlı sarımsaklı bildiğiniz yemeklere başladık. Tabii salça, tuz vs olmadan. 7,5 aylıktan sonra artık doktorumuz ne kadat istiyorsa o kadar yiyebilir demişti ayrıca yani yarım ç. B. Sınırı kalktı. 8den sonra artık kıyma, et, organik tavuk bunları ekledik. 9dan sonra balıkta eklendi. Şuan 9 aylık, sabahları, yumurta veya pankek, krep tarzı şeyler ve salatalık, domates zeytin peynir gibi şeyler yiyor. Öğlen, bir tam meyve. Akşam, sulu bir yemek( içinde et, tavuk, kıyma veya bunların suları oluyor) veya balık ya da çorba ve yanında yoğurt yiyor. ( Balık varsa ne olur ne olmaz yoğurt vermiyorum, aslında taze balıkta sıkıntı olmaz ama yine de önlem alıyorum diyelim)