Secuuss bu zaten doktorun verdiği tadım listesi. İlk başlandığında 1 çay kaşığı verilecek dedi, bu ay en fazla yemek kaşığı kadar arttırabileceğim. 9.aya kadar 1 kahve fincanına çıkacakmış yavaş yavaş arttırılarak. Doktor gelecek ay dediğine göre bebeğiniz hazır değildir muhtemelen. Benimki 8 kg yu biraz geçti, zaten iri doğmuştu. O yüzden mama yetmiyor bebeğe her 2 saatte bir açlık ağlaması yapıyor mama için, bu nedenle başlayalım demiş olabilir 🍀