57ezgi tatlım doktorumuzun kitabı var bebek beslenmesi ile ilgili doç dr zahide yalaki
kitabında 6-7 aylarda anne sütü alan bebeğin günde 3 kez ek Gıda ile beslenmesi yeterlidir diyor bende eğer ihtiyaç duyArsam ekstra yAtmadan kaşık maması veriyorum
bilmemek ayıp değil,öğrenmemek ayıp
nir bir öğretmen tavsiyesi