LavininAnnesii siz pes etmeyin gerçekten düzelecek aynısını yaşadım , doğurdum sütüm geldi ama emmedi ben süt sağdım sürekli sağmaktan yoruluyordum mama da veriyordum ama içim hiç rahat değildi sürekli ağladım lohusalıgım zor geçmişti sonra inat ettim mamayı bıraktım tamamen hem meme dayadım ağzına ilk zamanlar hep ağladı zor geldi emmek sinirlendi ama bebekler hrrseye alışır memeye alıştı. Çok şükür hep emdi bu zamana kadar . Şimdi 4 aylık. Ve işin tuhaf tarafı şimdi biberon deniyorum ağzına asla istemiyo emzik de almıyo . Yani demek istediğim bebekler alışır siz sürekli meme verin pes etmeyin