Merhabalar🌸bebeğim 3 günlükken kanında enfeksiyon çıktı ve hastanede yattık. Kilo kaybı olduğu için de mama takviyesine başlandı. Şimdiye kadar hem mama hem meme olarak gidiyoduk ama son birkaç gündür kızım emmemek için çok direniyor ağlama krizine giriyor,kafasını memeden itiyor. Sanırım biberon kolaylığına alıştı.Ben emzirmek istiyorum direniyorum ama nasıl bir yöntem izleyebilirim bilmiyorum. Tecrübesi olan anneler varsa yazarsa sevinirim