Merhabalar ben sildirmek istedim 3 seans gittim çok acıyor yanık gibi ben o acıya da dayandım hamile kalınca bıraktım baya silindi ama hala var tamamen silinsin istiyorum çünkü dövme istemiyorum tamamen silinir mi bide orası var kimse yüzde yüz silinmez diyor