seheriko Kolumdaki bir dövmeyi sildirmek istiyorum. Çok acıdığını falan okudum internetten. Deneyimi olan var mı? Çok acıyor mu? Birde tamamen siliniyor mu yoksa az da olsa iz kalıyor mu? Ha birde sildirdiyseniz kaç pere verdiniz? 🤣🤣
EtiPetito seheriko Arkadaşımın deneyiminden yola çıkarak, hem tamamen silinmiyor hem de acıtıyor 😅 onun yerine üstüne başka yaptırmak daha mantıklı gibi 🥴
lanadelmiyav seheriko eşim sildirmişti. Çok acıdığını söylemişti sildirirken. Az da olsa bir iz kaldı. Onu da farklı bir dövme ile kapattı:/
Tugbae seheriko kesinlikle çok acıyor teninizin yandığını hissediyorsunuz günlerce ağri sızı yanık bölge kanaması oldu bende tek seans gidebildim tekrarına dayanamazdım kesinlikle tavsıye etmem 🥲
seheriko EtiPetito Hadi ya 🙄 kapatma ihtimali zor bir dövmr yani kapatmam için baya büyük bir desen seçmem lazım 🙈
seheriko lanadelmiyav yanık acısı gibi oluyordur tahminimce. Teşekkür ederim biraz daha düşüneyim ben bu işi🙈
EtiPetito seheriko ya tüh, ama gerçekten arkadaşımın kolu berbat duruyordu izler yarım yamalak kalmıştı falan acımasıda cabası diyordu o yüzden yeni yaptıracaktı üstüne en son :/ bilemedim ki inşallah güzel yorumlar gelir birazdan
miniktavsanim seheriko ahhh geçlik bendede biseyler var asla silinmez ki kendim yapmıştım bide ama kötü bisey değil tabi 😁😁😁
seheriko miniktavsanim ahahahahah ya bende at dövmesi var onu sildirmek istiyorum güzel yapamadı dövmeci🤣🤣🤣
Kaya seheriko qswitch Ndyag lazer ile tamamen silinir işlem sonrası Oluşan kabukları koparmadığınızda deriyi onarıcı merhemleri düzenli sürdüğünüz de ve ortalama 6/7 seans düzenli gittiğinizde eğer dövmenizin içinde kırmızı sarı yeşil gibi renkler yoksa %100’e yakın silinir yani orada ne olduğunu bir tek siz bilirsiniz karşıdan bakıldığında anlaşılmaz (Estetisyenim)