Muallime1 mavipinokyo Yaaaa ay ama zor olmuyor mu ya gerçi seninki hareketli değil şu an en rahat zamanları canım benimki 14 aylık olacak yürüyor hareketli ve ben çalışıyorum ayrıca of bölümümüz zor Ya umudum yok Yani benim çalışsam da alım 200-300 kişi mezun çok
1prens_annesi Muallime1 hakkında hayırlısı olsun canım en doğrusunu sen bilirsin tabiki Rabbim yardımcımız olsun😊
Muallime1 mavipinokyo Amin amin zor zor çocukla cidden zaman bulmak imkansız gibi Yani ataması çok olsa gene umut olur ama onca mezundan 200 -300 nedir Ya küfür gibi resmen
MerveLiva Muallime1 ahh ben hiç kpss çalşmadım sıfırdan başlıycam ufak ufakta başladm hedefim elbette atanmak ama bu yıl olur ama ıkısene sorna olur ama bes yıl snra illaki olucak ama kendmi böyle motive edyrm siz de kesnlkle az çok dmyn başlaym ve çalışın
Muallime1 MerveLiva Bölümün ne canım benim edebiyat öğretmenliği ve konu çok alım az ama hayırlısı tabiki nasip