Kızlar okuduğum bölüm atama yönünden berbat puan aşırı yüksek bekarken deli gibi çalıştım yaklaştım olmadı sonra evlilik çocuk derken kaldı öyle 1 yaşında oğlum arkadaşım üniversite sınavına girip ataması olan bir öğretmenlik kazandı bana da sen de lise sınavına gir KPSS zaman kaybı atama yok hele çocukla çalışmak zor dedi siz olsanız ne yapardınız ? Yeniden lise sınavına mı girsem çünkü KPSS konusu fazla ve vaktim yok fikir lütfen