ipekmom _Nehirim_ ateş yapmadı biraz ağrısı oldu sanırım. Calpol verdim uyuyunca kendine geldi çok şükür 😀
_Nehirim_ Serra35 huysuzluk vardı Canım bir akşam 37,5 oldu 38 oldu çok şükğrhemen çabuk düştü sık sık kontrol edersiniz ❤️
Aalime _Nehirim_ valla benimki aksam 9bucukta bi yatti sabah 5e kadar uyudu hatta uyanmayinca korktum atesmi yaptida bitkin uyanamiyor sersemledi diye her saat kontrol ettim biseyi yoktu 😂
_Nehirim_ ipekmom of canım yanacak yine 🥲bebeğimi öyle görünce için parçalanıyor 🥲sağ Salim atlatırız inşallah
Bsrkk _Nehirim_ 2 aylıkken olduğu aşılarla aynı aşılar, verem aşısı hariç. 2.ay aşınız nasıl geçtiyse ona benzer olur büyük ihtimalle. Yine 2 gün banyo yaptırmayın demişti hemşiremiz bize