Deletedmom636262 _Nehirim_ oğlumda yapmadı bişey evet banyo yaptırın götürün aşıdan sonra banyo yapılmaması lazım
Gullu _Nehirim_ 2 aylık aşı da banyo yaptırmama var 4 ay açısında öyle bi şey yok bize dememişlerdi ve bizde ateş yapmamıştı.
Nefesinannesizehra _Nehirim_ merhaba biz 4. Ay asimizi dün sabah olduk ve gece saat tam 12 de ates oldu 38 e ulasmadi ama 37.8 leri filan gorduk . Ayrica ebe miz eger atesi cok yukselirse yikayabilecegimi soyledi cunku yikanmama durumu sadece kola yapilan verem asisinda oluyormus diger bu asilarda yikana bilir dedi atesi yukselirse ilik bir dus aldirabilirsin dedi oda olmadi carpol vermemis soyledi bizim 37 dilerde oldugu icin takip ettim hemen kiyafetlerini incellttim ve saat gece 3 gibi atesi normale geldi birde bugun sabah cok mız mız oldu boyle huzursuzdu daha sonra gun ilerledikce husursuzlugu gitti suan gayt iyi ama her cocuk farklidir belki sizde ates yaomaya bilir
Aalime Bizde 3gun once olduk ates yapmadi uyku yapti hatta uzun uyudu gece erken yatti gec kalkti atesi hep takip ettim ama cikmadi,banyoyuda ilk gun ve ertesi gun yaptirmadim sadece
_Nehirim_ Aalime ay uyumak mı 😆ne güzel valla umarım bizimkide ateş olmaz da uyumasın ateşten korkuyorum 😬🥲
_Nehirim_ Nefesinannesizehra çok sağol güzel açıklamanız için 2. Ay aşıda bizde de ateş oldu ama umarım bunda olmaz
1Dost Persemde olduk gün boyu uyudu aksama doğru ateşi çıktı calpol verdim düştü gecede uyudu bi sorun yaşamadık 3 gün su değmicek ilk yıkadıgın zaman aşı yerlerini lifleme dedi hemşire
DOLANDIRICI _Nehirim_ ayy bizimki kudurmustu asidan sonra hem ates hemde asiri derecede huzursuzdu ama ertesi gune geçmisti huzursuzlugu
Aalime _Nehirim_ valla benimki aksam 9bucukta bi yatti sabah 5e kadar uyudu hatta uyanmayinca korktum atesmi yaptida bitkin uyanamiyor sersemledi diye her saat kontrol ettim biseyi yoktu 😂