Cheddar mutluluk_hayalll anladım belki yeni bişey yediyse rahatsız etmiştir diye aklıma geldi. Azcık hava aldırın camdan, sonra bi banyo yaptırın belki rahatlar yavrucak
Deletedmom5284 mutluluk_hayalll ay Allah yardımcınız olsun inşallah sakinleşir ninni falan açın insanın aklına başka birşeyde gelmiyor 😐🙏🏻❤️
mutluluk_hayalll Deletedmom5284 çok sağolun duş aldırdım tekrar calpol verdim karnını ovalayarak kucagmda salladım uyudu kaldı kucagmda annesi de olmayınca huzursuz olması çok normal aslında 😔 inşallah iyi olur da gelir çocuğunun yanına
nartanemm Dışarıya çıkarın biraz hava almak onuda iyi gelir çok geçmişler olsun mutlaka annesinin yoklugunu arıyordur bu yüzden huzursuzdur olmazsa babasi bi gelip görünsün bebeğe