Annesini özlediği için ağlıyordur belki 7 aylik çocukta karın ağrısı falan çok olacak bisey değil. Oyuncaklarla falan oyalamayi deneyebilirsiniz şarkı söyleyebilirsiniz karpuz adamla sar sae sar makarayı benim kızımın favorisiydi o aylarda hala da bayılır sarkilara