Kundurubugda 6aylık kızlarıma hep tek baktım iş başa düşünce mecburen insan kendini geliştiriyor
rek bebek gibi bakmaya çalıştım
uyku beslenme banyo hep aynı anda yaptım böylece düzenleri aynı oluştu zamandan tasarruf ettim
en büyük fayda geç saatte banyo 7:30 banyo saatimiz en geç 8:30da uyumuş oluyorlar
kuxağa hiç alıştırmadım mesela
sonra hiç sallamadım yataklarına bırakıp müzikle uyudular hep
bizde meme mamayız şuan
bebeklerin durumları biraz alıştırma biraZda metabolizmalarıyla ilgili sanırım benimkilerde gazlı bebeklerdi 3.ayda bitti
bizde evdeyiz haftada Birgül dışarı çıkıyoruz havalar yeni düzeldi zaten,benimkiler gezmeyi seviyorlar 🙂
sana bol sabır diliyorum