Kundurubugda iki kişi ? Eşinizle mi? Benimkiler erkek 10 +7 bitti tek bakıyorum hep. Uslu değiller. Aksine aşırı hareketliler evi talan ediyorlar. Sessizlik olduğunda hemen koşarımki bi munzurluk peşindeler. Başından beri anne sütü , 6 Aydan itibaren anne sütü +ek besin gidiyoruZ. Diş çıkardılar hasta oldular uykuları çok düzensizdi vs. Çok zor ama onların bir gülüşü ömre bedel. Ben hayatımı dondurdum çalışan aktif bi insandım. Ücretsiz izne ayrıldım. Psikolojim bozuldu ama o bozuk psikolojiyi yaşamaya vaktim olmadı.. parmaklarıma varana kadar agrıyor , ayak tabanlarım bacaklarım et kesiği gibi ağrıyor. Eşim hiç halime acımaz hiç yardım etmez. Üste binde bir atarlandıgımda hem suçlu hem güçlü moduna geçer.. velhasıl çocuklarımın sağlığı sıhhati neşesi yerinde olsun.. gerisi gelecek güzel günlerde..