aysenur65 Bhhr1 benimde 3 aylık tek göğüs emiyor bebelac gold kullanıyorum ama kilo almıyor acaba hip kilo aldırıyor mu
Bhhr1 aysenur65 doktor önderdi hip şekersiz diye biliyorum. Aslında önemli olan bebeklerimiz sağlıklı olsun yeterki kilo alımları da normal olduğu sürece sorun olmaz. 6 Aydan sonra zaten ek gıdayla kilo artışları olur.
Muzeysel Alyosun_annesi7 canım kaşık mamaları için çok erken. Bebeğin sindirim konusunda ilerde problem Yaşar. Benim naçizane tavsiyem doktorlar özel bir mama veriyor o kilo aldırıyor diye duydum. Doktorunla bir görüş istersen.