Alyosun_annesi7 Dün post açmıştm bebeğim reflü diye . Ek gıdaya başlamak istiyorm ek gıda derken hip in kaşık maması meyve püres faşan (3ay16gün) tek çate el gıda göZüküyor cok çaresizim kilo alımıda durmuş nolue bi akıl verin
becbz4- Alyosun_annesi7 çok erken yapmayın yazık bebeğin midesine. Sindiremez şu an, neden acele ediyorsunuz anlamıyorum. Doktorunuz demiş olsa bile hemen başka doktora gidin. Uzmanlar bağırıyor geçmeyin 6 Aydan önce diye
2kezanneo12 Alyosun_annesi7 mama verin o zaman ek gida 3.5 aylık bi bebek için çok tehlikeli 5 aylık olsa neyse
Yagmur46 Alyosun_annesi7 neden mama takviyesi yapmıyorsunuz da ek gıda düşünüyorsunuz? yanlış anlamayın merak ettim de sordum. Henüz çok küçük midesi sindiremez Allah muhafaza ilerde mide problemleri çıkar ortaya, kaş yaparken göz çıkarmayın. Doktorunuza danışın mama takviyesi yapın derim
Bhhr1 Benim bebeğimde 3 ay 10 günlük tek göğüsle besleniyor hip in combiotic mamasını veriyorum bazen o da 30 milim zor yiyor. Kaç kilo ki sütünüzvarsa sürekli emzirin
aysenur65 Bhhr1 benimde 3 aylık tek göğüs emiyor bebelac gold kullanıyorum ama kilo almıyor acaba hip kilo aldırıyor mu
birkedibirdorukannesi Alyosun_annesi7 ek gıda yerine formül süt yani mama başlasanz şuan ek gıda için çok erken
Elmel Alyosun_annesi7 canm 4 buçuk ay öncesi başlanmaz ek gıdaya 4 buçuk ayda da doktor izin verirse başlanır
Zlm Alyosun_annesi7 en erken 4 aylık olunca baslaniyo ek gidaya bebeğe daha çok zarar verebilirsiniz çocuğa zaten refluymus iyice kötü olur Reflü bebekler için mama var sanırım doktorunuza yazdırın isterseniz
DuhasMom Alyosun_annesi7 mama ver canim suan midesi sindiremez kabiz olur zorlanirsin cok erken suan. 4 bucuk ayinda baslarsin doktorun onay verirse