Merveyselkaya evet emzirme en önemlisi ama benımkı tam bosaltamadı hep memedeydı sımdıye kadar bu aralar doyupta ta rahatla uyumaya basladı bende ondam hep bıberonla destekledim doysunda uyusun yada biraz baska seyler yaparak vakit gecırelım dıye sağıncada tam bosalınca süt üretir tekrar diyolar işte mesela uzun uyudugu zamanlarda sağmıştım yada acıkmasına yakın sağıp doyurdum arada işte karmakarısık beslenmeyle ugrasırken 5ay olacak anlamadım bişey 😅😅