Benim birinci ve ikinci doz sonrası sütüm bayağı azaldı. O zaman sağladığım sütler vardı onlarla destek yaptık. Çocuk çok ağlamıştı açlıktan. Birinci dozda 2-3 gün sürmüştü ikinci dozda neredeyse 1 hafta oldu gelmesi. Ama ikinci dozda ciddi ateş yaşadım ben 39 dereceye kadar. Onunda etkisi varmıştı uzamasında bilmiyorum ama sonra normale döndü