Aselim123 Bussck çok geçmiş olsun herkesde farklı bir sorun oluyor demek inşallah hepimiz şifa buluruz
Aselim123 ATC ne güzel canım inşallah benimki de geçer bi an önce galiba çok ıkınmadan oluyor Doğum sırasında korku telaşla ne yaptığımızı bilmiyoruz ki
Esrakubilay Aselim123 canım allah yardımcın olsun dikişler acısı geçince bitiyo herşey az kalmış zaten
dygymn Aselim123 kegel egzersizi yapin kisa sürede faydasını görürsünüz lohusayken bende de olmustu psikolojim alt üst olmuştu sürekli ağlıyordum böyle mi kalıcam diye ama kasları hissedip kegel egzersizi yapmaya başlayınca eskiye döndü korkmayın geciyo