Ahhhh kuzum benimde ilk 20 gün öyleydi çok utanıyodum sürekli ağlıyordum annemin yanında kaldım 40 gün hakkını ödeyemem bebek gibi baktı dikişlerden dolayı tutamıyorsun bide ben antibiyotik vermişti doktorum onun yan etkisi ishalmiş onu doktor bırak dedi bırakınca ishal kesildi