hunilimomm hulyaaa-123 benim eltimin oğlu da aynı şekilde ama o 3 yaşında ne emekleme ne yürüme konuşma bile yok ailesi çok ihmal etti çocuğu bide erken doğdu anne sütü almadı hep cicibebe yedi en son herkes ısrar edince götürdüler beyinde felan bisey yokmuş ama fizik tedavi görüyor suan bence doktora götürmeli
lollapalooza hunilimomm Nasıl üzülüyorum böyle bebeklere:((( Nasıl bebek sahibi olup bu kadar vurdumduymaz davranabiliyorlar, hiç anlayamıyorum. Sizin eltinizmiş. Bu hanımefendi normalde de vicdansız mı?
Cgdmltr93 hulyaaa-123 ilgisiz bir anne galiba? Çocuğun gelişimi nasıl? Beslenmesi nasıl? Sağlıklı şeyler yiyor mu? TV izliyor mu
1prens1prensesannesii hulyaaa-123 çocuğun yaptığı birşey var mı? Emeklemiykr yürümüyor koşmuyor oturmuyor.. Yaptığı herhangi birşey var mı yaşamak dışında.
[silindi] hulyaaa-123 normal degil çok üzgünüm anneside farkında ama götursun 2 yas çok geç emekleme benim bebeğim 6 aylıkken kızım da 9 aylıkken emekledi
Bhr28 hulyaaa-123 kesinlikle doktora götürmeli.siz uygun bir dille arkadaşınızı ikna edin. 2 yaşında bir bebeğin yürümesi gerekir diye düşünüyorum. Bir arkadaşımın bebeği erken doğdu bir takım sorunlar yaşadı bebek o yüzden şuan düzenli olarak fizik tedaviye gidiyor. Şuan 13 aylık emekliyor mesela.
hypatia hulyaaa-123 çok geç kalınmış maalesef. Bir şey çıkar diye hastaneye götürmemek hayatımda duyduğum en aptalca şey kusura bakmayın ama. bebekte duyu bütünleme sorunu var gibi duruyor. Bir an önce çocuk nöroloji görmeli. Otizm açısından da değerlendirilmeli. Duyu bütünleme hassasiyeti otizm belirtilerinden biridir
Oglummcanimm hulyaaa-123 Bence çok gecikmis ndn şimdiye kadar götürmemis iki yasindaki cocugun bırak yürümesi merdivenleri tek tek ckmasi lazım koşması lazım herşeyi anlaması lazım çok garip bence acil götürsün
hypatia hulyaaa-123 hayır, bazı çocukların hassasiyetleri vardır mesela çimlere basamaz, kadife kumaşa dokunamaz, ıslak şeylere dokunamaz vs vs bunlar duyu bütünleme sorunlarıdır. Bu bebekte de halıya basamama durumu duyu bütünleme sorunudur
hunilimomm lollapalooza 3. Çocuğu ben daha yeni evliyim pek bilmiyorum zaten köyde oturuyorlar 2 3 sefer gördüm ama hep öyleymiş o küçük çocuğu 8 9 yaşında ki kızı baktı hep mamasını yapar dışarı komşuya ise felan gidermiş ama kendisi öyle yapmadığını söylüyor konuştuğumuz da çalışıyorum yetişemiyorum felan der
hypatia hulyaaa-123 duyu bütünleme terapisi almalı. Eğer bu bir hastalığın habercisi değilse işleri daha kolay ama otizm gibi bir durumun belirtisi ise çok daha farklı ilerleyecektir. Ama bu şekilde fal bakmakla olmaz. Artık çocuğu bir uzmana götürmeliler ve bu uzman çocuk nöroloji uzmanı olmalı. Çok geç kalınmış